Pages

Thursday, February 12, 2009

:: TOKO 3 ::

mula2kan...
.
.
.
kitaorg di bawa ke
CHIHAMPELAS JEANS CENTRE...
.
.
.
masa nak g sana tu kan, dlm hati aku kata x yah la g sana...
.
.
.
sbb mengikut kajian yg aku buat (mengogogle), ramai yang kata x best kat CHIHAMPELAS tu..
.
.
.
dlm keta, budak2 tanya la kat tour guide tu, apa ada kat CHIHAMPELAS tu,
then tour guide tu ckp la, ada suar jeans,
then budak2 tanya la lagi, ada LEVI'S x?
dia kata x de, kat situ jeans2 biasa ajer...
then diaorg kata x nak la pergi..
tp ada gak yg kata, G je la dulu...
.
.
.
so kitaorg pun pergi la...
.
.
.
x smp 20 minit, kitaorg da boring, sebab memang byk jual suar jeans, tp x de CAP pun...
.
.
.
so tour guide kitaorg bwk kitaorg g
.
.
.
:: TOKO 3 ::
.
.
.
.
ha.. kat sini baru la betul...
.
.
.
semua org HAPPY...
.
.
.
kat sini jual semua suar yg brand2 la, mcm LOIS, LEE COOPER, WRANGLER, LEVI'S dan mcm2 la...
.
.
.
semuaorg borong giler2 kat sini...
.
.
.
harga x de la murah sgt, tp masih lg murah berbanding m'sia...
aku boleh ckp, murah dalam atleast RM60.00 dan ke-atas la...
.
.
.
kat sini aku borong 4 jeans LEVI'S...
2 untuk en. suami
2 untuk aku
1 T-shirt LEVIS utk en. suami
.
.
.
aku habis RM500 lebih kat sini...
.
.
.
aku rasa klu kat m'sia, mau RM600 lebih klu 4 jeans LEVIS tu...
husband aku nya 501 ajer da berapa klu kat m'sia....
.
.
.
aku beli kan dia 1 jeans 501, 1 levis kodroi
klu kat m'sia x silap aku 501 dekat RM300 atau RM300 lebih kot.. x ingat la...
.
.
.
yang pasti semuaorg happy la kat sini...
.
.
.
RINGKASAN
NORLEY - 2 LEVIS
CADOK - 2 LEVIS
AKU - 5 LEVIS (4 jeans + 1 t-shirt)
KAK YAM - 5 LEVIS (klu x silap)
yg lain, aku x ingat
.
.
.
tgh tunggu potong jeans aku...
heheheheheeheheh....
.
.
.
x de gambar jeans... lupa nak snap, lg pun kan camera aku goyang2... so x de mood nak snappy2
.
.
.
sok2, aku ambik la....
.
.
.
lps ni
.
.
.
DINNER

No comments: