Pages

Thursday, February 12, 2009

:: SUKAJADI HOTEL PART 2 ::

aisei.... terpublish smlm pulak...
so aku tukar publish hari ni.. ada lg 1 entry sebelum entry ni yer...
.
Pagi AHAD
hari terakhir kami di BANDUNG
.
.
.
hari AHAD, ramai org BANDUNG ber xcercise di taman depan hotel kitaorg
ada yg berjualan pun
cafe hotel, dari bilik kitaorg
post guard hotel
bilik kitaorg ni, ngam2 mengadap jalan.. kitaorg kuar kat koridor ajer, depan tu de tulisan
HOTEL SUKAJADI
.
.
.
tp x de saper kuasa nak pergi seberang jalan, ambik gambar kitaorg kat koridor...
.
.
.
klu x, boleh nampak kitaorg kat koridor atas tulisan
SUKAJADI HOTEL...
.
.
.
rugi2..





2 comments:

uda said...

habis dah ke entry bandung jakarta ni? so all in all look nice and full of shopping experiences laaaa...cantik2 tempat tue....can imagine how tired these cik kiah punya rombongan..mana taknya dalam waktu yang singkat gitu bayak tempat ko orang pergi! kalu tak tiring..so why pancit sakan oi?....keh keh keh..tu belum sampai tempat uda lagi tu..bayangkan ada berapa negara jiran yang perlu ko orang pergi nanti....tak tahu lahblh ke panggil "pancit" nanti

Dania's mummy said...

belum habis lg... yg kat jakarta belum kuar lg.. tp x byk entry, sbb kat jakarta x ambik gambar byk