Pages

Friday, January 9, 2009

:: RENJIS 2 ::

wei.. korang....
.
.
.
saper ada tgk citer RENJIS 2 kat astro tu?!?!?!?
.
.
.
korang perasan x elyana ada pakai selipar jepun itam tu... mana nak beli ha? aku nak yg bertumit sikit, x mo flat ajer... mana nak beli ha?
.
.
.
aku pernah nampak sepupu aku pakai.. tp dia punya ada cap A/X la... makan ratus la tu kot... dapt tu best gak kan?!?!? kat ROXY pun da mkn RM80++
.
.
.
aku tgk student kat sini ramai yang pakai.... nak tanya, malu...
.
.
.
tgk la sok2... klu buat giler tanya student2 kat sini mana diaorg beli selipar tu...
.
.
.
btw, tis week x silap aku minggu ke-2 ke ke-3 mcm tu la, diaorg (student) masuk balik... wah bila budak2 masuk balik, boring betull... cafe penuh, berbaris nak beli makanan berlingkau2... parking ilek... student sini mewah2.. bawak keta sorang sebiji... keta mengalah kan org da keje.. ala, klu takat myvi tu, mmm... melambak2... ada yg bwk jazz, merz, bmw pun ada... mazda.. mcm2... kaya2 yek???? aku dulu naik bas ajer... menempek kat cermin bas...
.
.
.
aku wonder la... klu budak2 ni bwk waja ker, jazz ker, gen2 ker... agak2 bapak dia bawak aper yer????

2 comments:

azha4ever said...

wei.. cap vincci ada... klau style selipar jepun tp flat je la, tp yg elyana pkai tak tgk la pesyen camner.. brp ntah.. nant klau rajin akak tempek gambo dia...

Dania's mummy said...

vincci tu flat sgt kak... sy nak tebal sikit.. baru la stylo.. (hahahaha konon).. sy da jumpa sample, nanti sy tempek)