Pages

Friday, January 9, 2009

:: ISU HANGAT ::

susana bekerja skrg da suam2 ajer, da x hangat sgt la...
.
.
.
tp aku still nak menghangat kan keadaan... hahahahahahah
.
.
.
untuk memotivate kan diri sendiri dan sesiapa la yg berkenaan, aku bubuh lagu PINK ni as background yer...
.
.
.
aku suka la lagu ni... ala2 lagu kurang hajar gitu... (kak hajar, sila jgn terasa yer, heheheh)...
.
.
.
walaupun lagu ni ala2 ditujukan kan pada suami, tp aku nak tujukan pd TH gak...
.
.
.
petikan dr chorus lagu ni
.
So,
So what I'm still a rock star
I got my rock moves
And I don't need you
And guess what
I'm havin more fun
And now that were done
I'm gonna show you tonight
.
.
.
klu nyanyi ramai2, meh kita tukar dr I'M/I kpd WE/OUR
.
.
.
aku buh lagu ni and lirik dia sampai next week yer... agak2 aku da bosan dgn lagu ni, aku tukar la lain nanti...
.
.
.
ada bantahan?!?!?!?!... agak2 korang da hafal lirik lagu tu, bg tau aku yer...

No comments: