Pages

Monday, January 5, 2009

:: CURTAIN ::

malam td JIRO mms aku... gambar LANGSIR... sgt cantik, colorful...
.
.
.
sorry, aku malas nak upload, aku tukar handphone dgn en suami (da pecah, baru nak bg aku pakai), wayar sambung dia mana ntah.. aku malas nak cari... so x upload la...
.
.
.
dia kata langsir tu dia nampak kat IKEA RM19.90 semeter, then dia jln2 ke NILAI 3, langsir yg sama, corak yg sama, color yg sama, design yg sama, serupa sebiji, harga baru RM15.00..siap jahit, after 1 hr, free hook lg... siot jer kan... masuk IKEA, harga terus lain
.
.
.
dia buat 9 panel, baru RM270.00
.
.
.
kelebihan org dok atas langit, atau rumah teres... tingkap x byk.... syok nya... klu aku, jgn kata raya, tiap 2 bulan aku tukar langsir... heheheheheeheh
.
.
.
apakan daya.. aku dok kampung.. rumah kampung yg banyak tingkap... abang aku la ni, design tingkap semua panjang sampai bwh... menambahkan kos pembuatan langsir tau...
.
.
.
for info:
hall utama ada 10 panel, 7' panjang each,
bilik bapak aku 10 panel gak, 7' panjang each (sama saiz mcm hall utama)
bilik aku 3 panel, 7' panjang each
bilik sembahyang, 3 panel 7' panjang each
sliding door 3 panel, 7' panjang each x 2 unit
dapur ada 6 panel, panjang x tau berapa, normal tingkap la rasa nya...
pintu bilik 3 unit...
.
.
.
.
.
.
.
.
sooooo....
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
LU PIKIR LA SENDIRI
(cakap mcm nabil yer...)
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
berapa meter, kos, upah aku nak buat langsir 1 rumah..
.
.
.
BANKRUPT aku laki bini klu nak beli kain RM19.90 semeter....
.
.
.
meh la kita berangan2 sajer...
.
.
.
;-)

2 comments:

yayadz said...

salam
saya link awak dlm blog saya tau...

Dania's mummy said...

lyndz

link la... nanti sy link awk gak yek...