Pages

Tuesday, December 2, 2008

:: KUKU ::

wei... aku x paham la wei.. knp lelaki perlu bela kuku panjang????

aku cukup berbulu betul tgk si DAUS ni berkuku panjang....

wei.. saper boleh tolong nasihatkan si DAUS ni wei...

en DAUS, ko minggu lepas kan balik kampung, knp ko x suruh mak ko potong kan... ko kan anak mak...

wei, aku betul2 x tahan la tgk... aku rasa mcm nak bg penampar ajer kat dia.. aku nak ckp, ko ni jantan ke bapok...

wei.. tolong la aku wei... aku menyampah tahap gaban ni...

saper suruh aku tgk??? aku x nak tgk, habis klu dia dtg tmpt aku tanya pasal kerja, tunjuk2 dokumen, da tentula aku kena tgk tgn dia yg melentik2 tu...

dia bukan panjang sikit2 tau.. panjang la, aku rasa dlm 2 minggu kot tak potong... lps tu bukan 1-2 jari ajer panjang... sepuluh2 jari panjang...

dik, kuku kaki ko panjang jugak ker??? klu panjang gak, patut la kaki ko berbau yer....

hahahahahah... laaarrriiiiiiiiiiikkkkkkk......

3 comments:

ibu_uwais_ameenah said...

cian ko dayah.. x dpt ku membayangkan kuku dia yg panjang tu... agak2 ada cam kuku pontianak x??

Dania's mummy said...

x de la panjang mcm pontianak mala oi.. tp panjang la...

ala2 mcm2-3 minggu x berpotong.. serious panjang, tp x la panjang mcm perempuan tu... tp panjang la.. sepuluh2 jari ok.. hiner tau...

ibu_uwais_ameenah said...

hinernyeeeeee