Pages

Friday, December 12, 2008

:: DELL INSPIRON 530S DESKTOP ::

Aku baru beli DELL INSPIRON 530s DESKTOP... tgh tunggu dia sampai rumah... tp lambat gak la process dia.. its take 5-7 days nak smp rumah...
.
.
.
bukan aku punya la... aku tukang beli ajer...
.
.
.

so saper punya yer???
.
.
.

mak mertua aku, adik2 ipar aku daa
.
.
.
rumah diaorg x de komputer, so diaorg nak beli satu la, bg jgn smp buta IT kan... heheheeh
.
.
.
jd aku tukang belikan...
aku belikan desktop ajer... kang klu aku beli NB, berjalan lak NB tu
.
.
.
aku x reti sgt pasal komputer2 ni... bila g kedai, semua yg brand dr cina, then pasang2 sendiri... aku x yakin la, en suami pun x yakin... memang la jimat duit, tp nanti klu rosak2 mcm mana? atleast klu beli kat authorised dealer ni senang la klu kita nak apa2 kan...
.
.
.
since aku de xperience beli kat dell online (my NB inspirons beli tru dell online la), and so far aku puas hati, en suami pun puas hati, so aku beli la yg diaorg punya ni kat dell online
.
.
.
de saper2 tau tak mcm mana nak dpt cepat??? ada contact2 x?
.
.
.
lps ni aku nak rikie pasal broadband lak.. saper tau broadband apa yg murah dan yg bagus... bg komen sikit... aku kat rumah pakai streamyx... kang klu rumah mertua aku letak line telefon, pengsan org tua tu nak bayar duit tel.. kang ada lak yg jd beruk bergayut2.. kat rumah tu ada lg 4 org bujang...
.
.
.
notes: lps ni klu en suami ajak balik, laju je la aku siap... heeheheeh

No comments: