Pages

Tuesday, November 25, 2008

:: SERVER BROKE DOWN ::

Aku ni keje deal dgn HEP... so office aku pun kat bgnan HEP la... bgnan HEP ni skrg tgh buat renovation, ketang ketung kat atas ni...

so smlm aku smp opis, agak lambat... selalu dlm 7.40a.m aku da smp... ni pkl 8 baru smp... laki aku la, bukan nak tolong aku siap kan budak2, kelam kabut aku siap kan budak2 ni... aku hantar budak 2 org ni pagi2 da sesiap mandi kan...

mcm biasa, masuk opis aku terus la bukak pc... biasa bukak pc mesti bukak tnet dulu, lps bukak tnet baru bukak system... hahahahah... org bukak system dulu, baru bukak tnet.. sekali bukak2, x leh bukak lak.... alamak...then bukak system pun x boleh gak... wah, cantik la ni... (mula nya..) so kitaorg pun g mkn dulu...

lps habis mkn, bukak lg x boleh... wah parah ni... bisa mati aku x de internet...

pk 10 pun x boleh lagi... hua... knp nie... then call sana call sini, zon lain semua boleh, then call org IT HEP, diaorg kata server HEP broke down, sebab org yg buat kerja renovation kat atas terpotong wayar ker, tercuit suis ke, x tau la.. tp x boleh la... wah... mati kutu ni x de internet...

ckp dgn bos nak kuar, bos da bg da... tp x smp hati lak nak kuar.. some more, nak kuar, gaji pun x dpt lg, so x syok la nak kuar.... pkl 12 naik beli lunch, lps lunch terus tido... habis kitaorg kerja memang fully guna system, so system x de, x de kerje la...

sblh ptg kitaorg khatamkan baca surat khabar... dr sebesar2 berita, smp aduan sms kitaorg baca.. da boring tahap gaban...

ptg dgr gosip, org HEP ckp, mungkin kerosakan berlanjutan selama seminggu...

APA???????????? seminggu????????????? giler ker... mampos aku ni klu x de internet... giler la... wei... org PSMB, buat la kerja cepat sikit... ni tok janggut aku x tau... klu tau, naya korang

esok tok janggut aku cuti, gaji keluar, klu system x boleh gak, cari la aku kat kompleks ker, SACC ker, jusco ker, klu panjang kaki aku, jauh la aku lari... hahahahahah

muka bosan tahap cipan... hidup sunyi tanpa internet

bukti internet x boleh guna

norley dgn kak yam, gosip pasal prmp yg nak terjun bgnan kat t'ganu tu.. x habis2 kak yam kaji selidik org tu...

cuba teka bos aku tgh buat aper???? hahahahah... saper suruh ko bukak tirai.. kan da kena mamirazi dgn aku... sorry bos...

pesanan untuk MAKCIK aku dgn JIRO.....
aku keje, tp internet x leh, so aku x online ym... sok (hari ni) aku bwk NB.. try guna WiFi boleh x... klu boleh, boleh la kita YM2...




No comments: