Pages

Saturday, November 29, 2008

:: SEMALAM ::

Semalam (jumaat) x de entry.. just ada satu entry QP ALISYA ajer, yg aku buat da lama, and auto publishkan smlm... khamis ptg tu, aku balik keje, mandi2, aku kuar ambik jam kat SACC mall... then terus g JUSCO klang mkn...

mlm balik rumah, hujan lebah, siap kilat2.. so aku x berani nak on streamyx... buat nya modem aku kena sambar petir, naya ajer kan... aku pun da kepenatan, terus tido...

nasib baik de entry QP tu.. klu x, blog aku miss 1 hari...

so, moral nya lps ni aku kena draft rangka pe2 entry yg merepek2, incase klu x sempat nak buat entry, aku publishkan ajer la entry yg merepek2 tu... hahahahahah...
sabtu ahad x yag buat entry byk2 la kot kan, bukan de saper baca pun... eleh... selalu pun bukan de org baca pun.. apa da.. poyo lebih... sorry...

No comments: