Pages

Saturday, November 22, 2008

:: PEJABAT TNC HEP ::

Pagi smlm aku kena ke pejabat TNC HEP... ala bukan ada apa pun.. tok janggut aku tu gatal suruh aku ikut sekali sorang pengurus asrama tu. Dian nak mintak kelulusan TNC nak beli barang... so dia nak confirm kan la, de duit lg ke tak... menyusahkan aku je kena tawaf tau...

aku sempat ambik gambar guna HP Cokia aku... heheheeheh... gambar2 ikutturutan dari start aku sampai,berjalan naik atas yer...


ni bgnan (aku lupa la nama dia, tp nama permaisuri agung yg lepas la), kitaorg panggil bgnan ni CANCELERI ajer... dr jln luar tu korang leh nampak, yg bgnan tinggi atas bukit tu, depan dia de air terjun...

ni pintu masuk depan, sebelah kiri tu de cafeteria (hotel)


gatal ambik gambar sendiri, nasib baik aku sorang dlm lift... alamak, ntah2 de cctv... hahahah lantak la (cermin kilat)


ni wall deco... cantik yek? jati la aku rasa... ni klu letak kat rumah aku ni, jd perangkap sawang dan habuk ajer ni...

Pejabat TNC ni tingkat 4



dalam lift, nak turun.... cermin da kelabu asap... sila tukar la... korang ni da la org2 besar je yg naik.. malu la wei...
tu je la lawatan aku smlm... minggu ni aku penat berjalan la...

No comments: