Pages

Monday, November 17, 2008

:: MAJLIS AQIQAH MUHAMMAD FAKHIR ::

Semalam, abang aku buat kenduri cukur jambul anak dia... dia buat kenduri dgn adik ipar dia.... adik ipar dia tu sunat kan anak.... 1 1/2 ekor lembu tumbang.... knp 1 ekor 1/2? sebab adik ipar abg aku ada rezeki lebih, so dia beli sekor lembu dan buat qiqah utk anak2 dia yg belum di qiqah kan.... abg aku beli 2 bhgn lembu utk qiqah anak dia plus sorang lg adik ipar dia beli 2 bhgn lembu gak utk qiqah nak dia.... so jumlahnya sekor 1/2 la lembu yg tumbang.... jiran2, sedara mara kenyang mkn daging....

aku x ambik gambar... ni aku suruh adik ipar abg aku ambik kan... x kosa aku nak ambik... my-x ada situ la (agaknya, x nampak pun) ... kang isu lak dgn laki aku... heeheeheheheh

ni bapak mertua abg aku... yg tu biras abg aku bwk anak dia yg baru 5 bulan...

ni baru abg aku, dgn FAKHIR.... kulit bapak dgn anak lain... ni lahir bulan cerah kot... heheheheheh...

anak abg aku kali ni ada rambut... dulu x de rambut...

byk betul gambarnya...

round 3x

ni biras abg aku



ni abg aku... dia lahir bulan gelap.... da mcm indon da....

good boy, tido ajer



biras dia tu ustaz cum tok kadi...







ni bapak mertua abang aku.... dia de kedai kopi kat depan sekolah sijangkang tu... org tua ni thn lepas de jual kebun... dia ambik duit cash dr bank di temani dgn sorang kwn... knp dia x ambik cheque? sebab dia ni sayang bini... dia ingat nak buat surprise kat bini dia bwk duit byk2... sekali dia yg kena surprise... sian dia... smp skrg x jumpa... berapa byk duit nya???? x silap aku 90 ribu lebih.... RM yer... moga2 dia murah la rezeki.... dan ALLAH berikan balasan yg setimpal pada org yg curi tu...


baju merah ni adik ipar abg aku... dia la yg beli lembu sekor tu...


abih da....

No comments: