Pages

Friday, November 21, 2008

:: CAR SEAT LAGIII... ::

hari ni nak cuci mata car seat pulak.... sajer je, aku suka tgk brg pinky2 ni... aku x de la peminat pink sgt, tp since aku de dua org budak comel, jd aku da terarah ke pinky2 lak...

cantik yek carseat2 ni semua.. kat sini x diwajip kan pemakaian dia.. x mcm kat sana nu... even nak kuar hospital tu pun, x de baby carrier tu, x boleh kuar hospital tau....
DANIA memang aku train kan dia pakai benda ni... cuma masalah nya ialah, dia x mo duduk blkg... benda ni kena letak seat depan... agaknya view x cantik kot kat blkg....
anak baru 2, mak da kena duduk belakang.... teruk la....
meh check price dia... all price ex tax yer... in $


Sunshine Kids $ 249.95


GRACO $99.94


GRACO $49.94

COSCO $43.74
bila yek nak beli lg 1 utk ALISYA? x de sen la... x dpt mcm ni, yg biasa2 pun jd la... biasa2 pun da mkn ratus tau...

No comments: