Pages

Wednesday, October 29, 2008

:: WALLET BARU ::

Actually hari tu aku baca kak red nya blog pasal wallet ni... then terus aku bg link kat JIRO, suruh dia tgk kan kat ISETAN KLCC, cun tak wallet ni... aku tgk dr gambar mcm cun.. then last sunday JIRO telah pergi ke KLCC untuk menuruti permintaan aku.. (hehheheheeh, thanks yer JIRO)... then sunday tu masa JIRO kat KLCC ber mms la kitaorg. so setelah berdiskusi tru sms, kata sepakat telah diambil, jadi JIRO pun telah membelikan aku wallet ni... so smlm dengan semangat waja, sanggup aku turun subang utk ambik wallet ni dr jiro...

mmm... memang cun.... cuma satu kelemahan dia ye la, compartment dia sempit.. susah nak kuar masuk kan kad... agaknya sebab baru lg kot.. sok2 da lama2 ok la tu....
cantik tak wallet baru saya? sajer gatal nak pakai wallet merah...









1 comment:

Anonymous said...

jelesnyaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!

grrrrrrrrrrrrrrrrrrr

dia dah rembat duluuuuuuuu