Pages

Thursday, September 18, 2008

:: CONGRATULATION ON U'R NEWBORN :: (part 2)

click here for part 1 story.....

received a call baru2 ni dr my x-boyfriend... dia kena beraya di german, since dia ada tournament kat sana.. so dia request no tel OMA DANIA.... (nasib baik mummy x jd kawin dgn dia, klu x mummy raya sorang2 dekat sini... heheheeh alhamdulillah...), btw, dia adalah pemain hoki malaysia yer...

actually mummy nak cerita pasal nama anak dia... masa dia call baru2 ni, dia tanya la nama anak mummy yg baru ni saper... so mummy pun bg tau la, nama dia DHIA ALISYA.. so mummy tanya la pulak, nama anak dia yg baru ni saper... dia kata pun ada alisya2 gak... nama dia NUR ALISYA HANA (ejaan yg betul mummy x pasti, tp bunyi nya gitu la)...

mak aii.. awat la nama anak ko ni sama dgn anak aku.. ceh.. x suka tau.. tp nasib baik aku beranak dulu.. aku sebut dulu.. kira aku bukan tiru2 ko la yer... aku pun x kata ko tiru... cuma x syiokkkk ajer la... instinct sama la...

No comments: