Pages

Showing posts with label book. Show all posts
Showing posts with label book. Show all posts

Wednesday, November 26, 2008

:: MPH ONLINE ::

MPH Online pun de sales giler2... ye la nak xmas kan, byk tmpt yg buat sales... aku ingat nak tambah koleksi buku SOPHIE KINSELLA aku la... aku belum de buku ni "REMEMBER ME?" aaku ingat lg, masa buku ni mula2 keluar, sikit punya mahal harga dia.. x silap aku masa tu around RM70++ la... giler... skrg murah.. harga kat MPH is RM34.80.. MPHOnline sale RM24.36.. murah kan??? tu yg gatal aku nak beli ni... walapun de 2 lg buku SOPHIE KINSELLA ni x baca lg...



Then aku ingat nak beli buku2 author ni lak, CECILIA AHERN... dia ni author utk buku P.S. I LOVE U tu gak.... aku rasa best kot citer2 tulisan dia...

ni box of 3 books.. harga MPH RM64.90, tp harga MPHOnline RM45.43... murah giler.... save RM19.47

laki aku ckp, esok (hari ni) MPH de bukak booth kat tmpt keje dia... aku nak kirim la... tp laki aku tu lain sikit... idak nya dia nak belikan... so lbh baik aku beli sendiri je kan???

:: BOOKS ::

Aku kan sejak2 da ada internet ni kan, jarang sekali aku baca buku tau... hari tu masa aku tgh sakit nak bersalin kat hospital pun, aku masih sempat baca buku, smp la aku bersalin, aku masih lg hantu buku... smp la rumah aku pasang balik streamyx, terus buku ntah kemana, surat khabar ntah kemana, anak ntah kemana... tu la power of internet kat aku... sebab tu bila kelmarin, server tmpt keje aku broke down, mau giler aku hidup tanpa internet...

sblm internet ada kat rumah aku, aku tgh giler baca buku SOPHIE KINSELLA, kisah shopperholic women. dr bujang, smp kawin, smp dpt anak, mcm2 la... best la.. aku suka sgt2... sebab konon2 mcm aku la.. aku kan shopperholic gak... last book yg aku baca ialah "SHOPAHOLIC & SISTER" smp hospital, blk dr hospital aku baca... nasib baik masa nak operate tu x leh baca.. heheheeh...

aku beli buku SOPHIE KINSELLA ni x ikut urutan pun... patutnya baca ikut turutan baru la best.. tp masa 1st timr aku beli, aku x tau pun dia ada kesinambungan antara 1 buku dgn buku yg lain... then da lam2 tu baru aku tau...

ni antara koleksi buku SOPHIE KINSELLA yg aku ada... ada 2 buku yg aku x baca lg, "SHOPAHOLIC TIE THE KNOT" dgn "CAN U KEEP A SECRET"